هفتمین دوره گردهمایی اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی با حضور ۵۰۰ مدرس و مربی در شیراز برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن کلاری رئیس سازمان دانش آموزی فارس گفت: تشکیلات سازمان دانش آموزی برای اولین بار با برگزاری اردوی ملی - قطبی در نظر دارد تا اردو را از حالت متمرکز خارج کرده و از ظرفیت و توانمندی بیشتر مربیان و استان‌ها برخوردار شود.


وی افزود: در این راستا استان فارس به عنوان یکی از قطب های سازمان دانش آموزی، در قالب دهمین دوره اردو ملی اعضا و هفتمین دوره اردو مربیان تشکیلات پیشتاز و فرزانه، میزبان سه هزار نفر از اعضا سازمان دانش آموزی است.


کلاری با بیان اینکه اردو ملی _قطبی سازمان دانش آموزی در پنج قطب برگزار می‌شود و در مجموع ۱۶ هزار نفر آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند، اظهار داشت: اولین دوره با حضور ۵۰۰ تن از مدرسان و مربیان پیشتاز استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و کرمان در اردوگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شده است.


وی بیان کرد: در این اردو ۱۶۸ مربی از استان فارس، ۹۹ مربی از استان خوزستان، ۷۵ مربی از استان کهگیلویه و بویر احمد، ۵۰ مربی از استان هرمزگان و ۱۶ مربی نیز از استان بوشهر حضور دارند.


رئیس سازمان دانش آموزی فارس تصریح کرد: استان فارس با به کار گیری تمام ظرفیت خود در نظر دارد تا بتواند بهترین عملکرد را در این دوره از اردو‌ها داشته باشد، زیرا که اردو ملی_قطبی نخستین تجربه سازمان دانش آموزی در برگزاری اردو‌های آموزشی و مهارتی است.
انتهای پیام/ر


گردهمایی اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار