اعضای فراکسیون‌های نمایندگان ولایی، مستقلان و امید موضع فراکسیون‌های خود را نسبت به وزرای پیشنهادی مطرح کردند.

موضع فراکسیون‌های مجلس نسبت به وزرای پیشنهادی دولت مشخص شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پنجمین و آخرین روز بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت برای تشکیل کابینه دوازدهم امروز (یکشنبه 29 مرداد ماه) در حال برگزاری است و سه فراکسیون اصلی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی و جمع‌بندی نهایی درباره وزرای پیشنهادی هستند.

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو  با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  از برگزاری رای گیری در جلسه فراکسیون متبوع خود درباره وزرای پیشنهادی خبر داد و گفت: درباره هر یک از وزرا ی پیشنهادی رای گیری انجام شد و  وزرایی را که نباید به آن ها رای اعتماد داده شود، مشخص و به اعضا اعلام شد.

براین اساس لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی هم درگفت‌وگو  با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛   از انجام رای گیری درباره وزرای پیشنهادی در نشست امروز صبح فراکسیون متبوع خود خبر داد.

وی تصریح کرد: وزرایی قرار است  به آن ها رای اعتماد داده شود، مشخص شد و نسبت به وزرایی هم که نمی خواهیم رای بدهیم هیچ موضعی اتخاذ نشد. 

عبدالکریم حسین زاده عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید در این راستا به  خبرنگار مجلس  باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جمع بندی های لازم انجام شده و یک ساعت پیش از اخذ رای درباره وزرای پیشنهادی، موضع فراکسیون امید در قالب یک بیانیه به اعضا اعلام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار