مسئول بسیج سازندگی دزفول از اهدای 15 سری جهزیه به نوعروسان دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرحیم حکیمی، مسئول بسیج سازندگی دزفول افزود:15 سری جهیزیه شامل یخچال ، ماشین لباسشویی،تلویزیون و دیگر اقلام مورد نیاز بوده که ارزش تقریبی هر سری جهیزیه 100 میلیون ریال می باشدبین نوعروسان در این شهرستان تقسیم شد.


وی افزود: این نوعروسان بدسرپرست یا بی سرپرست بودند که به علت ناتوانایی در تامین جهیزیه با گذشت بیش از 2 سال از زمان عقد با مشکل مواجه بودند که با کمک نیروهای بسیجی این افراد شناسایی ودر جهت تامین جهیزیه آنها اقدام شد.


حکیمی فر اضافه کرد:در بازدیدی که خادمان حرم امام رضا(ع) از مناطق روستایی و محروم شهیون و بیماران داشتند نیز خادمان حرم قدس رضوی قول مساعد برای تامین 100 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند دزفول را دادند و مقرر شد حدود 50 نفر از افرادی که تاکنون موفق به زیارت حرم امام رضا(ع) نشده اند با هزینه آستان قدس رضوی به مشهد اعزام شوند که در حال حاضر حدود 80 نفر شناسایی شده اند.


وی به دیگر اقدامات بسیج سازندگی دزفول اشاره کرد و گفت:مهارت آموزی جزء فعالیت های ذاتی بسیج سازندگی است که در این راستا با همکاری جهاد کشاورزی و فنی و حرفه ای آموزش های خیاطی،کشت گیاهان دارویی،زنبور عسل و قالی بافی به 150 نفر از متقاضیان این رشته ها ارائه شده و گواهینامه نیز برای آنها صادر شد.


مسئول بسیج سازندگی دزفول اظهار کرد:علاوه بر این اقدامات نیروهای بسیجی در قالب برگزاری اردوهای جهادی بسیج سازندگی در یک ماه اخیر اقدام به احداث 54 چشمه سرویس بهداشتی و حمام در روستاهای نورآباد،گوشه،بوالحسن،گاومیر ،مدرس ،صفی آباد ،حسین کلولی و مهاجرین کرده و 4 باب خانه محروم نیز برای خانواده های بی سرپرست و یا بدسرپرست ساختند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.