فرنگی کار فارسی برای کسب افتخار عازم پیکار‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هیئت کشتی استان فارس اعلام کرد: وزن کشی ۴ وزن نخست رقابت ها‌ی پیکار‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان برگزار شد و فرنگی کاران ایرانی حریفان خود را شناختند.

بر اساس این گزارش در وزن ۷۱ کیلوگرم محمدعلی گرایی فرنگی کار فارسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده طارق بن عیسی از الجزایر و پرویز نصیب اف از اوکراین کشتی می‌گیرد.

این گزارش حاکی از آن است، در این وزن ۳۷ کشتی گیر حضور دارند و با توجه به سیستم رنکینگ، بالینت کورپاسی قهرمان جهان و نفر اول رنکینگ از مجارستان در بالای جدول استراحت می‌کند و در پائین جدول نیز پاول لیاح نفر چهارم سیستم رنکینگ با توجه به نبود کشتی گیران رتبه ۲ و ۳ با قرعه استراحت روبرو است.

در گروه محمد علی گرایی، رسول چونایف دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک از آذربایجان، فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان، کنات تالروس دارنده مدال برنز جهان از سوئد و پاول لیاح از بلاروس شرکت دارند.

پیکار‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۳۰ مردادماه امسال از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه به وقت ایران به میزبانی شهر پاریس فرانسه برگزار می‌شود.

گفتنی است، محمد علی چمیانی مربی فارسی به همراه تیم ملی کشتی فرنگی به این رقابت‌ها اعزام شده و در کنار ملی پوشان حضور دارند.


انتهای پیام/ت


اعزام فرنگی کار فارسی به کشتی فرنگی قهرمانی  جهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار