استاندار اصفهان گفت: زمین مورد نیاز برای احداث بیمارستان یکهزار و 500 تختی که مقرر است توسط سرمایه گذار ایتالیایی در اصفهان ساخته شود، تامین شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور ' دیشب در مراسم بهره برداری از مرحله نخست شهرک سلامت اصفهان که با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، افزود: طبق توافقی که با وزارت بهداشت داشتیم مقرر بود ما زمینی به مساحت 20 هکتار در یکی از مناطق خوب اصفهان تامین کنیم تا بیمارستان یکهزار و 500 تختی توسط یک سرمایه گذار خارجی احداث شود.

وی ادامه داد: اکنون زمین ساخت این بیمارستان تامین و آماده واگذاری است و از وزارت بهداشت می خواهیم تا طبق وعده خود، این سرمایه گذار را به سمت اجرای این طرح هدایت کند.

وی با اشاره به اینکه 500 تخت از این بیمارستان مربوط به توریسم درمانی است، از وزیر بهداشت خواست تا دستور شروع این طرح را صادر کند.

استاندار اصفهان همچنین با اشاره به توافقنامه دیگری با وزارت بهداشت گفت: بر اساس این توافق مقرر است 130 مرکز بهداشت با 100 میلیارد تومان اعتبار در استان اصفهان ایجاد شود که 50 درصد اعتبار را وزارتخانه و 50 درصد دیگر را استان تامین می کند.

وی افزود: این توافق در حال اجراست و وزارت بهداشت تاکنون 25 میلیارد تومان آن را پرداخت کرده است.
زرگرپور با اشاره به طرح شهرک سلامت اصفهان نیز اظهار کرد: این طرح بزرگ، مسائل و مشکلات زیادی را به همراه داشت ولی مدیران بزرگ و کارآفرین آن ، این مشکلات را برطرف کردند.

وی اظهار امیدواری کرد که مرحله دوم و سوم این طرح نیز با همین جدیت پیگیری شود.

استاندار اصفهان ، تصریح کرد: مسئولان اصفهان امتیازهای خوبی را برای اجرایی شدن این طرح دادند که موافقت شهرداری با تغییر کاربری بخشی از زمین های آن که کاربری فضای سبز داشت از جمله این امتیارهاست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امروز نخستین سفر وزیری از دولت دوازدهم به استان اصفهان صورت گرفت و میزبان وزیری هستیم که دومین رای اعتماد را از مجلس گرفت.

سرمایه گذار طرح شهرک سلامت نیز در این مراسم گفت: این طرح با هدف توسعه صنعت توریسم درمانی و افزایش خدمات آن اجرا شده است.

' مسعود صرامی ' بااشاره به همکاری شهرداری اصفهان در این طرح افزود: هر کار که جدید است باید آسیب های آن را نیز بپذیریم و با ناملایمات آن سازگار شویم تا به راه حل برسیم.

قائم مقام شهردار اصفهان در امور سرمایه گذاری نیز در این مراسم با اشاره به افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در اصفهان گفت: نخستین طرح شهرک سلامت کشور با موفقیت در اصفهان اجرایی شد.

' سید مرتضی حسام نژاد ' افزود: شهرک سلامت با هدف ارتقای کیفی خدمات بهداشتی و درمانی و توسعه گردشگری سلامت ایجاد شده و امید است شرایط برد - برد برای شهرداری، سرمایه گذار و شهر اصفهان به همراه داشته باشد.

مرحله نخست شهرک سلامت اصفهان عصر دیروز با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

نخستین مرحله این شهرک با 84 هزار مترمربع زیربنا و 400 میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/م

 

بهره برداری از مرحله نخست شهرک سلامت اصفهان با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار