محمدیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

برای عید قربان واردات گوسفند نداریم

معاونت قرنطینه و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور گفت: دامداران داخلی توان تامین گوسفند برای ایام عید قربان را دارند و واردات گوسفند از خارج هیچ توجیهی ندارد.

دامداران داخلی توان تامین گوسفند برای عید قربان را دارندمسعود محمدیان معاونت قرنطینه و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دامداران داخلی توان تامین گوسفند برای ایام عید قربان را دارند و واردات گوسفند از خارج هیچ توجیهی ندارد.


وی ادامه داد: در سال‌های گذشته بدون نیاز به واردات در ایام عید قربان گوسفند قربانی مورد نیاز مردم تامین شده است و امسال نیز این اتفاق خواهد افتاد.


معاونت قرنطینه وامور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور افزود: البته دام تولیدی از سایر استان های کشور جهت ذبح به استان تهران وارد می شود، ولی تاکنون هیچ موردی از ورود دام وارداتی به استان تهران وجود نداشته است.


محمدیان با اشاره به نزدیک بودن به عید قربان و وضعیت بازار دام زنده یادآورشد: در صورت ادامه واردات که حدود یک هفته است بخشی از نیاز بازار را تامین کرده، این اقدام تاثیر بالایی در بازار خواهد داشت و از این رو در تامین دام مورد نیاز در عید قربان مشکلی نخواهیم داشت.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار