سخنگوی جبهه پیروان گفت: تقویت ما به عنوان جبهه‌ای که عضویت 18 تشکل سیاسی را داریم در واقع تقویت جمنا هم است.

سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییرات در تشکل متبوعش، اظهار داشت: معمولا بعد از برگزاری هر انتخابات، آسیب شناسی از عملکردها صورت می‌گیرد و  راهبردهای آینده تعیین خواهد شد.

وی ادامه داد: بررسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در جبهه پیروان همچنان ادامه دارد و هنوز به نتیجه پایانی نرسیده‌ایم.

سجادی اضافه کرد: جبهه پیروان متشکل از 18 حزب سیاسی است و همه اقشار از جمله  احزاب زنان، دانشگاهیان، کارگران ، مهندسان، پزشکان، کارمندان و ... عضو جبهه هستند.

ظرفیت جبهه پیروان در جمع اصولگرایان بکار گرفته نمی‌شود

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: جبهه پیروان تشکلی نیست که فقط برای انتخابات شکل گرفته باشد و ظرفیت بزرگی دارد اما در جمع اصولگرایان از جمله جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی این ظرفیت بکار گرفته نمی‌شود.

سجادی بیان کرد: نمایندگان زیادی از سوی جبهه پیروان در جلسات  جمنا حضور ندارند و در فهرست‌‌های انتخاباتی هم که بسته می‌شود شاهد حضور پررنگ نمایندگان جبهه نبودیم این بحث وجود دارد که چرا این مساله اتفاق افتاده است؟  

راهکاری برای تقویت وزن جبهه پیروان در میان اصولگرایان تدوین می‌کنیم

وی بیان کرد: وحدت اصولگرایان از اهداف جبهه پیروان است در عین حال که ما دنبال راهبرد و راهکاری برای آینده هستیم تا وزن و ظرفیت جبهه در جناح اصولگرایی حفظ شود و مدنظر قرار گیرد.

سجادی با بیان اینکه برای تغییرات در جبهه پیروان باید مجمع عمومی برگزار شود، اضافه کرد:  بعد از برگزاری مجمع عمومی،  شورای مرکزی تشکیل و برای تغییرات و تقسیم کار رای گیری می‌شود ممکن است شاهد  تغییراتی  در مورد معاونین و سایر موارد باشیم البته این مسئله بستگی به رای دبیران کل احزاب دارد.

وی تغییر دیگر در تشکل متبوعش را در جهت  تقویت احزاب و تشکل‌های عضو  جبهه پیروان عنوان کرد و در مورد حزب فراگیر شدن تشکل متبوعش، افزود: هنوز توافقی برای حزب فراگیر شدن جبهه پیروان صورت نگرفته هر چند آقای باهنر علاقمند است حزب قوی اصولگرا همچون حزب جمهوری اسلامی تشکیل شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه 18 حزب  و تشکل عضو جبهه پیروان آمادگی ندارند که بیایند در یک حزب واحد هضم شوند، گفت: جبهه پیروان هم اکنون تشکلی فراگیر است و در مراکز استان‌های کشور دبیر دارد.

سجادی درباره اینکه آیا تغییر در جبهه پیروان خط امام و رهبری به معنای موازی کاری با جمنا نیست، خاطر نشان کرد:  تقویت ما به عنوان جبهه‌ای پر تعداد که عضویت 18  تشکل سیاسی را داریم در واقع  تقویت جمنا هم است. 

انتهای پیام/

 

چگونگی تغییرات در جبهه پیروان خط امام و رهبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار