نصیر احمد نور گفت: حمله تروریستی میرزا اولنگ گویای آن بود که دولت مرکزی افغانستان و همچنین منطقه و جهان با تروریست‌هایی مواجهند که به هیچ چیز پایبند نیستند.

دنیا با یک خطر مشترک مواجه استنصیر احمدنور در گفتگو خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به قتل و عام مردم بی‌گناه در قریه میرزاولنگ ولسوالی صیاد ولایت سرپل اظهار داشت:  حادثه میرزا اولنگ اولین حادثه نیست و آخرین مورد هم نخواهد بود، چرا که متاسفانه تروریست‌های وحشی وبی‌رحم هر جایی که فرصتی یاشد، دست به کشتار مردم بی‌گناه افغانستان می‌زنند.

سفیر جمهوری اسلامی افغانستان در ایران با بیان اینکه این حادثه نشان داد تروریست‌ها به هیچ معیار و دینی پایبند نیستند، افزود: متاسفانه جمعی از مردم افغانستان در خانه‌هایشان قتل عام شدند که این موضوع به تایید سازمان‌های بین المللی نیز رسید.

وی ادامه داد: حمله تروریستی میرزا اولنگ گویای آن بود که دولت مرکزی افغانستان و همچنین منطقه و جهان با تروریست‌هایی مواجهند که به هیچ چیز پایبند نیستند، خاطرنشان کرد: دنیا با یک خطر مشترک مواجهه است و باید برای مقابله با این دشمن مشترک اقدامات هماهنگی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار