رئیس سابق فدراسیون تیراندازی گفت : برای دیدار با مسئولان فدراسیون جهانی تیراندازی منتظر تصمیم وزارت ورزش و جوانان در خصوص حکم احیر دیوان عدالت اداری هستم.

مهدی هاشمی در گفتگو با   خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره سفر به مونیخ و دیدار با مسئولان فدراسیون جهانی تیراندازی تصریح کرد : فدراسیون جهانی تیراندازی چندین بار از من دعوت کرد تا برای بررسی وضعیت و حاشیه های فدراسیون ایران جلسه ای با آنها برگزار کنم اما بارها این جلسات را به تاخیر انداختم تا وزارت ورزش و جوانان تصمیم نهایی را درباره مشکلات اخیر این فدراسیون بگیرد و ریاست فدراسیون تیراندازی مشخص شود.

 

وی افزود : متاسفانه مسئولان وزارت ورزش و جوانان هنوز واکنشی در خصوص نامه دیوان عدالت اداری نشان ندادند.با وجود اینکه این نهاد طبق آخرین حکم در نامه ای به وزارت ورزش به صراحت نظرش را درباره صحت انتخابات 93 اعلام کرد اما آنها همچنان برنتیجه انتخابات یک ماه گذشته تاکید می کنند و پاسخ قطعی خود اعلام نکردند.

 

وزارت ورزش و جونان هنوز پاسخ روشنی به رای دیوان نداده است

هاشمی در پاسخ به ادعای داورزنی مبنی بر پاسخ وزارت ورزش و جوانان به نامه دیوان عدالت اداری ، بیان کرد : وزارت ورزش وجوانان پاسخ روشنی به وزارت ورزش نداده است. آنها معتقدند که در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی به قانون عمل کردند وزارت ورزش فقط با دیوان عدالت اداری مکاتبه کرده است اما در خصوص ریاست فدراسیون پاسخ درستی نداد . اکنون که دیوان عدالت اداری نظر قطعی خود را درباره ریاست فدراسیون اعلام کرد باید به آن عمل شود و با نادیده گرفتن آن قانون زیر پا گذاشته خواهد شد.

 

در حاشیه مسابقات مسکو با مسئولان فدراسیون جهانی ملاقات می کنم

وی درباره اینکه چه زمانی  با مسئولان فدراسیون جهانی ملاقات می کند تصریح کرد : به احتمال زیاد هفته آینده به مونیخ خواهم رفت و یا اینکه 2  هفته آینده  مسابقات جهانی تیراندازی در مسکو برگزار می شود  که در آنجا به این موضوع رسیدگی خواهم  کرد. من منتظر تصمیم وزارت ورزش و جوانان در خصوص ریاست فدراسیون هستم و برای اینکه مشکلی برای فدراسیون ایران ایجاد نشود تا حد ممکن ملاقات با مسئولان فدراسیون جهانی را به تعویق می اندازم .

 

حکم دیوان عدالت اداری قطعی است

وی افزود : حکم دیوان عدالت اداری در خصوص فدراسیون تیراندازی قطعی است و این تصمیم با مسئولان وزارت ورزش و جوانان است که رای دیوان را اجرا می کنند و یا اینکه باعث بروز مشکلات جدی تر برای تیراندازی شوند .به هر حال دیوان حکمش را اجرا خواهد کرد.

 هاشمی گفت : در این زمینه وزارت ورزش وجوانان باید رای قطعی خود را اعلام کند و من دخالتی نخواهم کرد. مسئولان با به تاخیر انداختن حکم دیوان عدالت اداری نمی توانند آن را نادیده بگیرند. مسئولان یا باید حکم را اجرا کنند و یا اینکه تبعات اجرا نکردن آن را بپذیرند.

 لازم به ذکر است ؛ وزارت ورزش و جوانان طبق حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال فدراسیون تیراندازی در سال 93 ،اقدام به برگزاری مجدد مجمع انتخاباتی این  فدراسیون در 20 تیرماه سال جاری کرد که براساس آن علی دادگر به عنوان رئیس جدید فدراسیون تیراندازی انتخاب شد. اما پس از آن دیوان عدالت اداری در نامه ای دیگر اعلام کرد که انتخابات فدراسیون در سال 93 مشکلی نداشت و هاشمی همچنان رئیس فدراسیون تیراندازی است و طی نامه ای از وزارت ورزش و جوانان خواسته که این حکم را اجرایی کند اما این وزارتخانه همچنان از اجرای آن سر باز می زند.

انتهای پیام/

سکوت وزارت ورزش در خصوص حکم دیوان عدالت اداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار