شهردار تهران گفت: تهران نیازمند آرامش و آسایش است، به همین منظور امیدوارم که با جلت مشارکت و همکاری مردم شاهد کاهش مشکلات شهر تهران باشیم.

جای کار برای تهران زیاد است/ آرامش و آسایش را با مشارکت مردم در شهر تهران خواهیم داشتبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی نجفی شهردار تهران در مراسم تجدید میثاق اعضای شورای پنجم با آرمان‌های امام راحل و همچنین در دیدار با سیدحسن خمینی با بیان اینکه خوشحال هستم که در روز افتتاح شورا این فرصت نصیب من شد که با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید بیعت کنم، اظهار داشت: باید تقارن این روز با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) را به فال نیک بگیریم.

وی افزود: امیدوارم که شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور طی 4 سال آینده بتوانند آینده بهتری برای مردم رقم بزنند و همچنین بنده و اعضای شورای پنجم بتوانیم به تمام عهد و پیمانی که با امام راحل بستیم پایبند باشیم، چراکه توفیق شامل حال ما شد تا در این مکان حضور داشته باشیم.

شهردار تهران با اشاره به انتخاب محسن هاشمی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: محسن هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است و خوشحالم این شخص را به عنوان رئیس برای شورای شهر تهران، ری و تجریش انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه جای کار در شهر تهران بسیار زیاد است، تصریح کرد: بدون تردید در راستای ارائه خدمات به مردم شهر تهران اقدام می‌کنیم.

نجفی با تاکید بر اینکه در طول 12 سال گذشته کارکنان و مدیران شهرداری تهران زحمات بسیاری را برای این شهر کشیدند، گفت: اما هنوز کارها با ایده‌ال‌هایی که در ذهن ما وجود دارد و همچنین شهری در تراز جمهوری اسلامی فاصله دارد.

شهردار تهران یادآور شد: آرامش و آسایش باید در روح این شهر دمیده شود، به همین منظور امیدواریم با تلاش مدیران، 63 هزار و 600 پرسنل شهرداری تهران و همچنین اعضای شورا بتوانیم خدمات شایسته‌تری را به مردم عرضه کنیم تا پیش آنها روسفید باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار