نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح درآمد پایدار شهرداری های کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری،نماینده مردم اردبیل در مجلس در مراسم تحلیف پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر اردبیل افزود: یکی از اولویت‌های اساسی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی برای تصویب درآمد پایدار شهرداری‌های کشور بوده که این طرح هم‌اکنون در کمیسیون مشترک مجلس مورد بررسی قرار گرفته و به احتمال زیاد تا پایان امسال تصویب می‌شود.

وی از بررسی قانون مالیات بر ارزش افزوده توسط کمیسیون عمران مجلس خبر داد و افزود:‌ مهمترین اهداف ما در کمیسیون عمران برنامه‌ریزی برای توسعه شهرها با استفاده از توانمندی‌ها و تخصص‌های اعضای شورای شهر و شهرداری‌هاست که نیاز است در این زمینه اعضای شورای شهر اردبیل مطالبات و خواسته‌های کارشناسی خود را به ما ارائه دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعضای شورای دوره چهارم شهر اردبیل دستاوردها و خدمات زیادی را از خود بر جای گذاشتند که فعالیت و تلاش تک تک اعضای شورای دور چهارم قابل تقدیر است.

بدری با بیان اینکه اعضای شورای پنجم شهر اردبیل نیز باید با وحدت و همدلی و توانمندی در مسیر پیشرفت شهر اردبیل قدم بردارند، گفت: مردم اردبیل مطالبات زیادی در بخش‌های مختلف دارند که انتظار می‌رود با تصمیم‌گیری‌های هدفمند در شورای اسلامی شهر مطالبات مردمی با جدیت پیگیری و راهکارها لازم ارائه و اقدامات اساسی در این زمینه انجام شود.

وی از حمایت همه‌جانبه نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی از اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل و شهردار منتخب این اعضا خبر داد و افزود: مهم‌ترین هدف ما توسعه شهر اردبیل بوده  و در این زمینه هیچ کوتاهی از طرف تمامی مسئولان قابل قبول نیست.

 

انتهای پیام/ح

مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.