فرماندار آران و بیدگل اعلام کرد:

بهره برداری از 45 طرح با اعتبار 27 هزار میلیاردی در آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل از افتتاح 45 پروژه با اعتبار 274 هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالفضل معینی نژادبا بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت این ایام که به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است، 45 پروژه فرهنگی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 274 هزار میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی شاخص‌ترین پروژه آماده بهره‌برداری در این هفته را پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی آران و بیدگل دانست و افزود: این پروژه خدماتی و درمانی با زیربنای دو هزار و 600 مترمربع در مدت دو سال احداث شده است.

فرماندار آران و بیدگل، اعتبار هزینه شده برای این پروژه را 150 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: از مجموع اعتبارات این پروژه، 60 میلیارد ریال ساختمان و فضای فیزیکی پلی کلینیک و 90 میلیارد ریال تجهیزات آن هزینه در بر داشته است.

وی با بیان اینکه 75 درصد جمعیت شهرستان آران و بیدگل تحت پوشش خدمات تأمین اجتماعی هستند ابراز امیدواری کرد: افتتاح پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی، شروعی برای ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر در حوزه درمانی در این شهرستان باشد.

به گفته معینی نژاد، این پلی کلینیک تخصصی در اواخر هفته دولت با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی، افتتاح مرکز جامع سلامت شهید ساکنی آران و بیدگل را از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری در این شهرستان خواند و افزود: این پروژه با زیربنای 500  مترمربع و با اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: مراسم کلنگ زنی 10 پروژه عمرانی جدید هم در طول هفته دولت با حضور مسؤولان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار