فرماندار کرمان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در کرمان در قالب 168غرفه خبرداد.

نمایشگاه دستاوردهای دولت درپارک مادرکرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ محمد علی توحیدی فرماندار کرمان با سپاس از اصحاب رسانه برای پوشش خبری مناسب در اقدامات فرمانداری به گرامیداشت یاد شهیدان دولت و تبریک هفته دولت پرداخت و از نشریات محلی خواست که بیشتر به شهید باهنر بپردازند و وی را به نسل جوان معرفی کنند.

وی درجمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان کرمان علاوه بر خدمت رسانی به شهروندان خود وظیفه دارد به شهروندان سایر شهرستان ها و حتی جنوبشرق هم سرویس دهد، گفت: در در این ۴ سال اخیر اتفاقات خوبی افتاده است به گونه ای که در دو سال گذشته توانستیم ۴۵ میلیارد تومان صرفه جویی کنیم و یا به بازیافت وسایلی که اسقاط شده بودند، بپردازیم.

فرماندار کرمان از سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در طرح های بزرگ در زمینه کار آفرینی، عمران و شهرسازی سخن گفت.

وی پروژه های بام کرمان، تله کابین، بهار رضوی، صاروج پارس، سیتی سنتر، احداث ساختمان شهرداری، احیا و بدنسازیی بناهای تاریخی، گشایش معبر گلبازخان، پروژه در حال اجرای سنگ فرش میدان ارگ، انجام بخشی از بدنسازی خیابان شریعتی، تقاطع های غیر هم سطح و احداث قریب ۲۹پارک و بوستان را از اقدامات چند سال اخیر عنوان کرد.

توحیدی با اشاره به اینکه در خدمت رسانی به روستاها و شهرها تفاوت اندکی وجود دارد، افزود: 15 میلیارد تومان در زمینه عمران روستایی از جمله : آسفالت، جدول گذاری، بوستان، سنگ فرش با مصالح محلی هزینه شده و کارهای زیربنایی ورو بنایی درحال انجام است.

توقف حاشیه نشینی در کرمان

فرماندار کرمان با بیان این موضوع که توانسته ایم در این دوره رشد حاشیه نشینی در اطراف شهر کرمان را تقریباً متوقف کنیم، تصریح کرد: از ساخت و ساز از هزار هکتار اراضی که تفکیک شده بودند، جلو گیری کردیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث اشتغال از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم، ادامه داد: با توجه به آمار ارائه شده از سوی کاریابی های غیر دولتی در سال 95 از 8 هزار و 800 نفری که در این مؤسسات ثبت نام کردند، 5 هزار و 51 نفر مشغول به کار شدند.

فرماندار کرمان گریزی به فعالیت معین های اقتصادی استان در شهرستان شهداد و گلباف نیز زد و از اقدامات خوب صورت گرفته در این شهرستان ها سخن گفت.

وی شاخص امنیت در شهرستان را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: برای حضور شخصیت های سیاسی هیچ برنامه ای لغو نشد و حاشیه ای هم نداشتیم، در مسئله انتخابات مشارکت 80 در صدی مردم شهرستان کرمان را شاهد بودیم.

محمد علی توحیدی از بهره برداری یا آغاز عملیات 24 طرح عمدتاً بزرگ با هزینه ای بالغ بر ۷۱۸ میلیارد تومان در هفته دولت امسال سخن گفت و فولاد بوتیای ایرانیان و فرو آلیاژ را از جمله این طرح ها عنوان کرد.

وی از برپایی نمایشگاه هفته دولت در پارک مادر شهرستان کرمان نیز سخن گفت و افزود: این نمایشگاه با داشتن 168 غرفه فردا از ساعت 17:30تا 22 آماده بازدید عموم است و همه دستگاه ها اقدامات خود را به نمایش می گذارند.

وی برگزاری جشنواره و جنگ، برپایی سیاه چادر و نمایش خودروهای جدید را برنامه های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

فرماندار کرمان ونشست با خبرنگاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار