فرمانده انتظامی شهرستان نرماشير از كشف10 كيلو هروئين و16 كيلو ترياك و دستگيری 4 قاچاقچی درعمليات شب گذشته پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهی خبر داد.

پلیس کرمان مانع انتقال مواد مخدر به مرکز کشور شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  و بنا براعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حسين يوسف آبادی گفت : در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهی ضمن استقرار در ايستگاه بازرسی موقت محور نرماشير -بم به دو خورو پژو 206 و ام وی ام مشكوك و خودروها را جهت بازرسی به پاركينگ منتقل كردند.

وی افزود: راننده خودرو پژو 206 با جا گذاشتن خودرو هنگام بازرسی ماموران با توجه به تاريكی هوا قصد فرار داشت كه با سرعت العمل به موقع پليس به دام افتاد.

وی بيان داشت: در بازرسی فنی و تخصصی از اين دو خودروی توقيفی مقدار 10 کيلو و 40 گرم هروئين و 16 كيلو و100گرم ترياك که به طرز ماهرانه ای در صندلی عقب و ركاب های خودرو ها جاساز شده بود را كشف كردند.

وی تصريح كرد:دراين رابطه 4 نفر متهم دستگير و به همراه 2دستگاه خودرو توقیف شده و مواد كشف شده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضايی معرفی شدند.

انتهای پیام/ح

ممانعت پلیس نرماشیر از جابجایی مواد به مرکز کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار