مدیر برنامه های هرایر مگویان گفت: این به دلیل دریافت نکردن مطالبات 3 سال اخیرش از استقلال به فیفا شکایت کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ادموند اختر درباره دیدار پیشکسوتان استقلال و منتخب خبرنگاران گفت: این مسابقه برای یادبود شهید حججی برگزار شد که باید به امثال این شهید افتخار کنیم و امیدوارم یاد و خاطر آن ها همیشه گرامی داشته شود. شهید حججی مردانگی کرد و اینکه راحت می توانیم زندگی کنیم به دلیل رشادت های شهدا است. امیدوارم روح آن ها همیشه شاد باشد.

او درباره نتایج ضعیف استقلال بیان کرد: امیدوارم این تیم هرچه سریع تر به روزهای خوبش بازگردد چراکه هواداران با این نتایج اذیت می شوند.

اختر درمورد بحث جایگزینی مربی خارجی به جای علیرضا منصوریان اظهار داشت: زمانیکه فوتبال ایران هیچ امکانات و پولی ندارد، چه دلیلی برای ورود مربیان بزرگ دنیا به کشورمان وجود دارد. بنابراین بهترین راه استفاده از مربیان داخلی است. امیدوارم استقلال بازهم بتواند نتایج خوبش را تکرار کند.

او درباره بحث شکایت هرایر مگویان از استقلال گفت: قرارداد مگویان با استقلال به صورت یک طرفه از سوی این باشگاه فسخ شده و به همین دلیل مدیران باشگاه باید کل مبلغ قراردادش را پرداخت کنند.

مدیربرنامه های ایرانی بازیکن ارمنستانی سابق استقلال درپایان خاطرنشان کرد: مدیربرنامه های بین المللی او به دلیل پرداخت نشدن مطالبات سه فصل اخیرش از استقلال به فیفا شکایت کرده و امیدوارم در پایان همه مسائل به خیر و خوشی تمام شود. از نظر من مگویان هنوز هم بازیکن استقلال است و بحث شکایتش به فیفا را باید از مدیر برنامه های خارجی این بازیکن پیگیری کنید.

انتهای پیام/

اظهارات اختر درباره شکایت مگویان از استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار