28 طرح راهسازی و یک طرح برق رسانی با حضور معاون رییس جمهور در رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آسفالت راه های 28 روستای شهرستان رشت که به طول57 کیلومتر است بطور همزمان با حضور محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و محمدعلی نجفی استاندار گیلان ،  با 90 میلیارد ریال هزینه به بهره‌ برداری رسید.

مراسم افتتاح این طرح ها در روستای طراز کوه رشت برگزار شد.

شعبانعلی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در این مراسم اعلام کرد : در هفته دولت امسال 101 طرح آسفالت و روکش راه‌ روستایی به طول 255 کیلومتر و با  420 میلیارد ریال هزینه‌ افتتاح می شود.

سیروس شفقی فرماندار رشت هم اعلام کرد : در هفته دولت امسال 288 طرح با 2هزار 100 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

طرح جایگزینی 523 کیلومتر کابل خود نگه دار به جای سیم های برق فرسوده و چهار هزار و 787 پایه برق فرسوده در گیلان با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به بهره برداری رسید. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در آیین بهره برداری از این طرح در روستای طراز کوه رشت گفت : برای اجرای این طرح 210 میلیارد ریال هزینه شد.

طالبی افزود : طرح جایگزینی کابل خود نگه دار به جای سیم های برق کهنه برای افزایش توان توزیع برق ، کاهش خاموشی ها ، افزایش تاب آوری و مقاومت در برابر حوادث طبیعی نظیر بارش سنگین برف اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در هفته دولت 487 طرح برق رسانی با 460 میلیارد ریال هزینه در گیلان به بهره برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/اص

افتتاح 29 طرح عمرانی در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.