فرماندار سردشت گفت:اعضای شورا‌ی اسلامی شهر صندلی خدمت را به صندلی جناحی و منافع شخصی خود تبدیل نکنند

اعضای شورای شهر از جناح بازی پرهیز کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نژاد جهانی فرماندار سردشت ظهر امروز در جمع نمازگزاران در مسجد جامع سردشت گفت: ازخودگذشتگی، اخلاق نکو و بی توجهی به منافع شخصی و تلاش برای بهبود زندگی مردم راز ماندگاری و محبوبیت شهیدان رجایی و باهنر در بین مردم بود.

نژاد جهانی افزود: تاسی از رفتار این دو شهید گرانقدر باید سرلوحه و دست مایه تلاشگران عرصه خدمت در سردشت باشد.

فرماندار سردشت در بخشی از سخنان خود با اشاره به آغاز کار شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان سردشت تاکید کرد: اعضای شورا‌ی اسلامی شهر صندلی خدمت را به صندلی جناحی، حب و بغض ها، موضع‌گیری و منافع شخصی خود تبدیل نکنند و محور تصمیمات آنان منافع شهر و مردم، سازندگی و خدمت باشد و برای تحقق خواسته‌های مردم صادقانه تلاش کنند.

جهانی گفت: دولت تنها با نگرش‌های حاکمیتی نمی‌تواند در ارائه خدمت به مردم موفق باشد، مردم هم باید در کنار نظارت بر دستگاه‌های دولتی، در بحث‌های اجتماعی، اقتصادی و امنیتی ما را همراهی کنند.

فرماندار سردشت در ادامه بخشی از عملکرد دولت در یک سال گذشته و اهداف و برنامه‌های دولت در سال آینده را تشریح کرد و اظهار داشت: ٨۷ پروژه کوچک و بزرگ در سال جاری برای شهرستان سردشت تعریف شده است که احداث کمربندی دوم سردشت، گاز رسانی به محور روستا‌های کولسه، بیوران و ٨ محور روستایی از برنامه‌های دولت برای توسعه خدمات عمرانی، گردشگری، رفاهی شهرستان هستند.

انتهای پیام/م

راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر اخلاق نکو و از خودگذشتگی برای ملت بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.