نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: برنامه ریزی دولت برای ایجاد سالانه 900 هزار شغل در کشور نشان دهنده این است که اشتغال و تولید نقطه مشترک دغدغه های مردم و دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر ، با اشاره به آغاز هفته دولت ، گفت : دولتمردان امروز جانشین شهیدان رجایی و باهنر هستند که در راه خدمت به اسلام ، انقلاب و مردم با خدا معامله کرده بودند.

وی سنت حسنه بهره برداری از طرح های عمرانی و عام المنفعه در مناسبت های مختلف به ویژه هفته دولت را مثبت ارزیابی کرد و گفت : در این مناسبت ها با اعلام فعالیت ها و خدمات ارائه شده به جامعه عملکرد دولتمردان شفاف بیان می شود و در صورتی که مشکلاتی هم باشد ، بررسی و برای حل آن راه حل های لازم ارائه خواهدشد.

خطیب جمعه رشت در ادامه به سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به زادگاهش برای افتتاح طرح های مختلف عمرانی و عام المنفعه اشاره و خاطرنشان کرد : دکتر نوبخت از افتخارات گیلان و گیلانی است که امروز به عنوان فردی تاثیرگذار در دولت ، در حوزه های مهم اشتغال و اقتصاد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

آیت الله قربانی مهمترین خواسته مردم به ویژه گیلانیان از دولت را افزایش اشتغال و توسعه تولید عنوان کرد و افزود : امروز شنیدن خبر برنامه ریزی دولت برای ایجاد سالانه 900 هزار شغل در کشور نشان دهنده این است که اشتغال و تولید نقطه مشترک دغدغه های مردم و دولت است.

وی همچنین همدلی و هم آوایی مردم و دولت در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را نویدبخش آینده ای روشن و امیدبخش برای جامعه دانست و گفت : این تعامل و هم آوایی بین استاندار ، مدیران و مردم فرهیخته گیلان نیز پیشرفت و توسعه پایدار استان را به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخشی دیگر از خطبه ها با اشاره به ایام برپایی مناسک حج و زیارت خانه خدا ، تصریح کرد: آل سعودی پرده دار کعبه است که بمباران مردم مظلوم و بی دفاع یمن و کشتن کودکان را پیروزی و افتخار خود میداند.

 

انتهای پیام/اص

نقطه مشترک دغدغه های مردم و دولت، اشتغال و تولید  است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.