به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

 

ثبت نام بیش از ۱۱میلیون دانش آموز برای سال تحصیلی آینده

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به چگونگی انجام ثبت نام در سال تحصیلی جدید از اجرای طرح هدایت تحصیلی برای بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز خبر داد.

کوچکترین مبتلا به وسواس اجباری کندن موی سر در دنیا

اختلال عصبی کندن موی سر دریک کودک نوپا باعث شده تا مادر نگران او مجبور به استفاده از تمامی روشهای ممکن برای کمک و جلوگیری از طاسی سر او شود.

نشانه‌هایی که از سرطان تخمدان خبر می‌دهند

یک متخصص کلینیکال آنکولوژی اتساع و افزایش دور شکم و احساس سنگینی در لگن را شایعترین علائم سرطان تخمدان دانست.

اطلاعیه سازمان سنجش درباره معرفی‌شدگان رشته‌های شرایط خاص۹۶

سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص زمان اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشتههای تحصیلی دارای شرایط خاص آزمون سراسری ۱۳۹۶ اطلاعیه ای صادر کرد.

شیوه‌نامه جذب معلمان جنبه محدودیت ندارد

رئیس مرکز برنامهریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب معلمان با شرایط مختلف تا زمانی که به حرفه معلمی لطمهای وارد نشود مانعی ندارد.

زیرانداز هوشمند که بیماری را تشخیص میدهد+ تصاویر

یک زیرانداز زیبا میتواند مانند یک دستیار پزشکی بیماری افرادی را که بر روی آن ایستاده اند شناسایی کرده و به پزشک و بیمار اطلاع دهد.

هر آنچه باید درباره اوتیسم بدانید

رئیس مرکز درمان و اختلالات اوتیسم با اشاره به بیماری اوتیسم، تشخیص، تاثیر ژنتیک و ارتباط آن با سایر بیماری‌ها را شرح داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار