برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت برای ۲۰۰ دانش آموزان بابلی

۲۰۰ دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بابل در کلاس های آموزشی اوقات فراغت شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد جعفری مدیر کمیته امداد بابل گفت: کلاس های آموزشی کانون شامل کلاس های اعتقادی ، مهارت های زندگی ، فنی و حرفه ای، خیاطی ، آموزش کامپیوتر و تعمیرات لوازم خانگی و همچنین کلاس های خوشنویسی ، زبان و رشته های ورزشی  است.

وی افزود: ۸۰ نفر از مادران  تحت حمایت  کمیته امداد این شهرستان در کنار فرزندانشان با هدف افزایش دانش خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی، مهارت فرزند پروری و مهارت‌های زندگی در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت کردند.

مدیر کمیته امداد بابل با بیان اینکه هزار و ۴۰۰ نفر دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد  این شهرستان قرار دارند، گفت:: هزینه‌های ایاب و ذهاب، لوازم التحریر، شهریه مدرسه از جمله اقداماتی است که به این دانش آموزان ارائه شد.

جعفری با بیان اینکه به ۹۰ نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی ارایه شد، افزود: این مشاوره ها با موضوعات آموزش مهارت های زندگی و اصلاح الگوی منفی و مثبت نگری بود.

وی گفت: این آموزش ها  با هدف افزایش آگاهی ، مهارت های زندگی ، خودباوری ، پیشرفت نقاط مثبت و رهایی از احساس ضعف و ناتوانی برگزار شد.

مدیر کمیته امداد بابل گفت:۱۴ هزار و ۱۲۱ نفر در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

آموزشی برای افزایش مهارت و اشتغال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.