۱۴۱ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت با اعتبار ۱۰۷ میلیارد تومان در شاهرود به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمدرضا هاشمی فرماندار شهرستان شاهرود با گرامیداشت هفته دولت گفت: بیشترین طرح‌های قابل‌ افتتاح در استان سمنان متعلق به شهرستان شاهرود است که امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با اشاره به اینکه در چهارمین روز از هفته دولت 141 پروژه در این شهرستان بهره‌برداری شد اذعان کرد: مجموع اعتبارات پروژه‌های این شهرستان بالغ‌بر 107 میلیارد تومان است.

 

فرماندار شاهرود با اشاره به اینکه عملکرد دستگاه‌های دولتی در این هفته مورد ارزیابی قرار می‌گیرد اذعان کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین عملکرد و ارائه خدمات دولت به مردم است و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود.

 

وی افزود:125 طرح از مجموع این طرح‌ها در حوزه عمرانی قرار دارد و اعتبارات آن از سوی دولت تأمین‌ شده است.

 

هاشمی با اشاره به اینکه تأمین اعتبارات دولتی از دو محل اعتبارت استانی و ملی برای این پروژه‌ها انجام‌شده است تصریح کرد: 64 میلیارد تومان از سوی دولت برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌های پرداخت‌شده است.

 

وی با اشاره به اینکه 16 طرح این شهرستان در حوزه اقتصادی قرار داشت و اعتبارات آن با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تأمین شد بیان کرد: حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در طرح‌های اقتصادی شاهرود بالغ‌بر 43 میلیارد تومان بود که در این هفته افتتاح شد.

 


انتهای پیام / ه


افتتاح طرح عمرانی و اقتصادی در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.