مدیر کل پست بانک استان اردبیل گفت: به منظور ارایه خدمات در نقاط محروم و دور افتاده استان اردبیل تا پایان شهریور ماه ۲۵ دستگاه ATM در روستاهای استان نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شاپور ابری، مدیر کل پست بانک استان اردبیل افزود: به منظور ارایه خدمات در نقاط محروم و دور افتاده استان اردبیل تا پایان شهریور ماه ۲۵ دستگاه ATM در روستاهای استان نصب می‌شود.

وی گفت: پست بانک استان اردبیل در سالجاری بیش از ۸۰۰ میلیون تومان وام ازدواج در سطح استان پرداخت‌ کرده است که امیدواریم با پرداخت تسهیلات در ماه‌های آینده این رقم افزایش قابل توجهی داشته باشد.

مدیر کل پست بانک استان اردبیل با اشاره به اینکه پست بانک حدود ۵۰۰ نقطه تماس در شهرها و روستاهای استان اردبیل ایجاد کرده است تصریح کرد: با توجه به غیراقتصادی بودن و هزینه‌بر بودن ایجاد بانک در مناطق محروم پست بانک در راستای ایجاد عدالت و محرومیت زدایی در نقاط محروم و کم‌برخوردار اقدام به تاسیس شعبات پست بانک می‌کند.

ابری ادامه داد: از ۳۲۰ دفتر موجود در روستا‌های استان ۱۲۰ مورد آن تمامی خدمات بانکی را با کم‌ترین هزینه و بدون محدودیت زمانی در اختیار مردم قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: به طرح‌هایی که خدمات در مناطق محروم ارایه می‌دهند تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در روستاهایی که جمعیت بالایی دارند پست بانک آماده تایید درخواست آن مناطق در ایجاد پست بانک است.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد از منابع جمع‌آوری شده در روستاها که حاصل از دریافت کارمزد و .... است در این روستاها هزینه می‌شود که باعث ایجاد رفاه بیشتر برای مردم این مناطق خواهد شد.

 

انتهای پیام/ح

پرداخت بیش از 800 میلیون تومان وام ازدواج در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.