فرماندار دامغان گفت: بودجه عمرانی دامغان ، با احتساب اعتبارات ملی حوزه راه آهن، در سال 96 نسبت به سال گذشته 135 درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی اصغر مجد فرماندار دامغان در ارایه عملکرد فرمانداری دامغان در مسجد جامع این شهر، گفت : در هفته دولت امسال 70 طرح با اعتبار 26 میلیارد و 159 میلیون تومان در شهرستان دامغان در پنجمین روز هفته دولت با حضور استاندار سمنان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در دامغان افتتاح خواهد شد.


فرماندار دامغان  به خدمات چهار ساله دولت تدبیر و امید در شهرستان دامغان اشاره کرد و افزود : طی چهار سال گذشته بیش از 400 طرح با اعتبار 309 میلیارد تومان در دامغان اجرا شده که از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.


وی تصریح کرد: اضافه شدن پنج هزار و 600 مترمربع به فضای دانشگاهی، تخصیص 12 میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی دامغان و تخصیص پنج میلیارد تومان در حوزه راه و حمل ونقل از جمله اقدامات ارزنده دولت یازدهم، در سفر دکتر روحانی به استان سمنان بوده است.


سید امیرحسین خادمی رئیس مرکز بهداشت شهرستان دامغان هم در این مراسم گفت: به همت دولت تدبیر و امید و خدمات مسوولان، مجوز اورژانس 115 مناطق محروم شرق و جنوب شرق شهرستان دامغان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی سمنان اخذ شد.


رئیس مرکز بهداشت شهرستان دامغان افزود : پس از دریافت مکان در این مناطق، کار ساخت مرکز اورژانس آغاز خواهد شد که کاهش زمان خدمت رسانی به مردم از اهداف اصلی احداث مرکز اورژانس در این مناطق است.


وی تصریح کرد: بهره برداری از آزمایشگاه بیمارستان رضایی تا پایان شهریور و شروع به کار مرکز سیتی اسکن دوم و سونوگرافی جدید با تجهیزات مدرن در آینده ای نزدیک در بیمارستان رضایی در برنامه قرار دارد.


خادمی اظهار داشت :29 طرح عمرانی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان با اعتبار 12 میلیارد تومان در حال اجرا و تکمیل است که پیشرفت فیزیکی آن به طور میانگین بین 20 تا 45 درصد است که در تلاش هستیم تا دهه مبارک فجر امسال 20 طرح را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.


در هفته دولت امسال 487 طرح با اعتبار 310 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 754 نفر در استان سمنان بهره برداری می شود که در شهرستان دامغان 70 طرح عمرانی، اقتصادی و کشاورزی با صرف بیش از 26 میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود.


انتهای پیام / ذ


افتتاح 70 طرح به مناسبت هفته دولت در دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.