فرماندار دامغان گفت: ۱۱۳ طرح عمرانی و هشت طرح اقتصادی این شهرستان به مناسبت هفته دولت آماده بهره‌برداری و ارایه خدمت است.

بندرآبادی  در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته دولت در سالن جلسات فرمانداری دامغان، گفت: ۱۱۳ طرح عمرانی توسط ۱۸ دستگاه اجرایی با اعتبار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و هشت طرح اقتصادی با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و حمایت چهار دستگاه اجرایی در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی ۱۶ طرح توسط ۶ دستگاه اجرایی در هفته دولت امسال و با اعتبار یک‌هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

بندرآبادی به اعتبار شهرستان دامغان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار توسط کمیته برنامه ریزی شهرستان بین ۴۶ دستگاه اجرایی توزیع و این میزان اعتبار برای ۲۶۳ طرح عمرانی صرف شد.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۳ از محل اعتبارات استانی، هزار و ۹۵۷ میلیارد ریال به شهرستان دامغان اختصاص یافت که این اعتبار برای ۲۵۵ طرح در سطح شهرستان صرف می‌شود.

بندرآبادی به تعهد اشتغال شهرستان دامغان اشاره و تصریح کرد: ایجاد یک‌هزار و ۹۹۸ شغل سال گذشته برای دامغان هدفگذاری شد که با تعهد ۱۱۷ درصدی تعداد مشاغل ایجادشده به ۲ هزار و ۳۳۷ شغل رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.