معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ساخت انیمیشن هایی با محتوای آموزش های کوتاه امدادی و کمک های اولیه خبر داد.

حسینی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  گفت: انیمیشن های امدادی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با محتوای آموزش های کوتاه امدادی و کمک های اولیه و با هدف افزایش آمادگی خانواده ها در برابر حوادث،در حال تولید است.


وی با بیان اینکه تا کنون 5 انیمیشن در این زمینه ساخته شده و در فضای مجازی و تلویزیون منتشر شده است،افزود: این انیمیشن ها به لهجه بیرجندی و همراه با نماد های خراسان جنوبی ساخته شده اند.


معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه لهجه بیرجندی انیمیشن ها به گونه ای است که می توان از آن ها در سایر استان های کشور استفاده شود،گفت: این تولیدات روزهای فرد و جمعه ها ساعت 20:50 در شبکه استانی صدا و سیمای خراسان جنوبی پخش می شود.


حسینی با بیان اینکه قسمت های انیمیشن به صورت ماهانه منتشر می شوند، افزود: این انیمیشن ها با موضوع های ساده و ریز امدادی طرح شده اند تا تلنگری در ذهن بییننده برای دریافت آموزش های تخصصی تر در این زمینه ایجاد کند.


وی با اشاره به کانال تلگرامی خادم گفت:افراد می توانند از طریق این کانال تلگرامی پیگیر قسمت های انیمیشن های امدادی باشند و در مسابقات ماهانه نیز شرکت کرده و جایزه دریافت کنند.
انتهای پیام/ب

پخش انیمیشن های امدادی از شبکه خاوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.