فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برلزوم حضور مردم برای شکستن هیمنه دشمن تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در همایش روز بسیج کارمندی گفت:بر اساس آیات قرآن مدیران مسئولیت های سنگینی شامل برپایی نماز و امر به معروف و نهی از منکر بر عهده دارند.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب جهان اسلام جهان مرده ای بود گفت: همه جهان کفر در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند و در این میان انقلاب ما به دلیل اینکه پیام آور ارزش های عدالتخواهی و برابری بوده در مقابل جبهه غرب و شرق ایستادگی کرد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی جغرافیای هندسی دشمن را تنگ تر کرد افزود: مدیران این نظام مقدس رسالتی بزرگ بر عهده دارند چه اینکه تاریخ کوتاه کشورمان تایید کننده این است که برای رسیدن به عزت و سربلندی راهی جز جهاد و طی مسیر مجاهدانه وجود ندارد.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه بخش زیادی از قدرت دشمن پوچ و توخالی است گفت: نظام ما از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار بوده که البته برگرفته از اقتدار ما است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه توسل به تحریم، انزوای سیاسی و تهی کردن کشور از قدرت بازدارندگی در مباحث دفاعی و اعتقادی را از راهبردهای دشمن دانست و گفت: ربط دادن مقوله موشک ها به برجام از جمله مواردی که دشمن برای کاهش قدرت بازدارندگی به کار می برد.

وی افزود: امروزه دشمنان جهت دستیابی به اهداف خود دو مانع مقام معظم رهبری و حضور مردم انقلابی را دریافته اند که سبب شکسته شدن هیمنه دشمنان و کسب توفیقات بزرگ توسط اسلام شده است.

 

انتهای پیام/ز

بخش زیادی از قدرت دشمن پوچ و توخالی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.