رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل خبر داد:

کسب مدال نقره پرتاب دیسک در مسابقات کارگری کشور ازسوی ورزشکار آران و بیدگلی

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل گفت: دوومیدانی کار آران و بیدگلی مدال نقره مسابقات کارگری کشور در ماده پرتاب دیسک را از آن خود کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوذر فردنژاد  اظهار داشت: مسابقات دوومیدانی کارگری کشور گرامیداشت هفته دولت از اول شهریورماه به مدت سه روز به میزبانی استان آذربایجان شرقی در ورزشگاه تختی تبریز برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور 115 ورزشکار در قالب 27 تیم در 10 ماده برگزار شد که در ماده پرتاب دیسک، مجتبی شبانه با کسب رکورد 50 متر و 50 سانتی متر به عنوان  نائب قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت و مدال نقره را بر گردن آویخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: در پایان این رقابت‌ها و در بخش تیمی، تیم‌های آذربایجان‌شرقی، کرمانشاه و اصفهان در سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

وی بیان داشت: نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم ملی دوومیدانی کارگران کشور در خرداد ماه سال آینده به مسابقات جهانی فرانسه اعزام خواهند شد.

 مقام سوم مسابقات جهانی دانش‌آموزان در استونی، مدال طلای مسابقات جوانان آسیا در کشور سریلانکا، قهرمانی پرتاب دیسک ایران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان از جمله افتخارات مجتبی شبانه است.

 

انتهای پیام/م

ورزشکار آران و بیدگلی توانست مدال نقره پرتاب دیسک در مسابقات کارگری کشور را از آن خود کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.