با نزدیک شدن به پانزدهم تیر، روز برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، شهرداری اصفهان با تبلیغات خود به چهره شهر حال و هوای انتخاباتی بخشیده است.

با نزدیک شدن به پانزدهم تیر، روز برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، تب تبلیغات نامزد‌ها در سطح شهر زیاد شده و شهرداری اصفهان با تبلیغات خود به چهره شهر حال و هوای انتخاباتی بخشیده است.

 همزمان با آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، شهرداری اصفهان تبلیغات شهری خود را با موضوع فرهنگ‌سازی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی منتشر کرده است.

این روز‌ها تابلو‌های شهری اصفهان که در نقاط مختلف نصب شده است، اهمیت رأی مردم با هر عقیده‌ای را برای شهروندان فرهنگ‌سازی می‌کند تا آنها با اهمیت رأی خود در تعیین سرنوشت کشور آشنا شوند و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حضور پررنگ و حداکثری داشته باشند.

این تابلو‌ها با جملاتی همچون «با هر عقیده‌ای در استفاده از فرصت‌ها هم عقیده‌ایم» ، «با هر عقیده‌ای در ساخت کشور هم عقیده‌ایم»، «با هر عقیده‌ای در عشق به وطن هم عقیده‌ایم ،«با هر عقیده‌ای در ناامید کردن دشمن هم عقیده‌ایم»روی تابلو‌های شهری اصفهان نقش بست تا اهمیت انتخابات به اطلاع تمام شهروندان برسد.

تابلو‌های شهری اصفهان اهمیت شرکت در انتخابات را به شهروندان گوشزد می‌کند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۳ تير ۱۴۰۳
تمام بودجه مملکت صرف انتخابات شده