چرا استقلالیها با وجود عملکرد بد مربیان خارجی در این تیم به دنبال جذب یک مربی خارجی برای جایگزینی منصوریان هستند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عملکرد کابوس وار استقلال در فصل جاری رقابت های لیگ برتر باعث شده است تا هواداران این تیم و البته مدیران باشگاه سخت به جذب یک مربی خارجی ابراز علاقه کنند.
تلاش استقلال برای جذب مربی خارجی درحالی است که تجربه نشان داده است مربیان خارجی در این تیم عملکرد خوبی از خود نشان نمی دهند و برای نتیجه گرفتن به زمان زیادی نیاز دارند.
هر چند که هیئت مدیره استقلال تصمیم گرفت که منصوریان را فعلا حفظ کند و دو بازی دیگر به این مربی جوان اعتماد کند اما همچنان خطر اخراج سرمربی جوان استقلال را تهدید می کند و زمزمه های درباره مذاکره این باشگاه به یکی دو دو مربی خارجی به گوش می رسد.
در صورت اخراج منصوریان گزینه اصلی جایگزینی او مربی خارجی خواهد بود. اما چرا استقلالیها به جذب مربی خارجی علاقه دارند و به دنبال مذاکره با مربیان ایرانی نیستند؟
دلیل اصلی این علاقه آبی پوشان به باشگاه حریف و رقیب دیرینه این تیم یعنی پرسپولیس برمی گردد. پرسپولیس با هدایت برانکو در این چند سال اخیر به کلی متحول شده است و سرخ پوشان فراتر از فوتبال ایران بازی می کنند و این بدون شک به خاطر حضور مربی بزرگ و باتجربه به نام برانکو ایوانکوویچ است.
برانکو نظم خاصی را به پرسپولیس بخشیده است. سرخ پوشان با برانکو یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی را در لیگ دارند و در لیگ قهرمانان آسیا هم شانس حضور در نیمه نهایی را دارند.پرسپولیس برانکو برخلاف استقلال منصوریان هم خوب فوتبال بازی می کند و هم خوب امتیاز جمع می کند و مهم تر از همه اینکه تیمی بدون حاشیه است که به هیچ بازیکنی وابسته نیست.
استقلالیها به دنبال مربی مانند برانکو هستند که به تیم نظم و دیسیپلین لازم را بدهد. آنها به دنبال مربی مانند برانکو هستند که سطح کیفی و تاکتیکی تیم را بالا برد و آنها را آماده پیروزی در هر دیداری کند. عملکرد خوب برانکو در پرسپولیس باعث شده است تا آبی پوشان هم به فکر جذب مربی خارجی بیفتند و حتی با دالیچ هم وارد مذاکره شوند.

منبع:شفقنا

انتهای پیام/

 

تلاش استقلال برای جذب مربی خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.