عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در صورتی که در 2 بازی پیش رو نتیجه حاصل نشود به طور حتم مربی خارجی درجه یک اروپایی جایگزین منصوریان می شود.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد فرصت نهایی به منصوریانگفت: طبق هماهنگی و صحبت هایی که با  دیگر اعضا داشتیم به این جمع بندی رسیدیم که تنها 2 بازی به منصوریان فرصت دهیم و در صورتی که نتیجه حاصل نشود به طور حتم مربی خارجی درجه یک اروپایی جایگزین او می شود.

او ادامه داد: بررسی حضور منصوریان و فرصت نهایی این مربی هم در نشست هیئت مدیره به تایید اعضا رسید و مسئولیت اجرای مصوبه هم به مدیر عامل باشگاه واگذار شد.

زمانی افزود: تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا آنچه را که خواسته هواداران است انجام دهیم و به طور حتم باید تلاش کنیم تا استقلال بتواند در دیدار های آینده پیروز و سربلند باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به گزینه های خارجی برای سرمربیگری در همین راستا مدیر عامل موظف شد تا بررسی و پیگیری های لازم را در این زمینه انجام دهد و گزارش آن را در اختیار هیئت مدیره قرار دهد.

انتهای پیام/

بررسی گزینه های خارجی در دستور کار مدیر عامل استقلال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار