اولین مرکز تخصصی عرضه نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی به همت جمعی از جوانان دانشجو در یزد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حسین رستگاری دانشجوی دانشگاه فرهنگیان و مسئول این مرکز فرهنگی در حاشیه مراسم این افتتاحیه با اشاره به اینکه هدف این مجموعه ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی است افزود: در راستای تحقق شعارهای اقتصاد مقاومتی و ایجاد زمینه و شرایط مصرف کالای ایرانی جهت رونق تولید و اشتغال در کشور با همکاری جمعی از دانشجویان استان این مجموعه را راه‌اندازی کردیم.

وی با اشاره به اینکه از سه سال پیش در این حوزه فعالیت می‌کند افزود: این کار را با سرمایه بسیار اندک شروع کردم، هرچند رقابت با کالاهای وارداتی که بسیاری از آن‌ها قاچاق هستند کار ساده‌ای نیست؛ اما کیفیت محصولات ایرانی که باقیمتی مشابه محصولات خارجی عرضه می‌شود به‌مراتب از نوشت‌افزارهای وارداتی بالاتر است و امیدواریم این محصولات جایگاه مناسبی را در بازار به خود اختصاص بدهند.

رستگاری ادامه داد: علاوه بر این، لوازم‌التحریر وارداتی به‌ نوعی به ترویج نمادها و فرهنگ‌های غربی می‌پردازد و باعث می‌شوند فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و نمادها و اسوه‌های ایرانی به فراموشی سپرده شوند و کودکان و نوجوانان ما باارزش‌ها و فرهنگ کشور بیگانه شوند که همه باید نسبت به این مهم حساس باشند.

مسئول مرکز ایران نوشت یزد در پایان با بیان اینکه این مجموعه آماده همکاری با سازمان‌ها، مدارس و سایر مراکز فرهنگی و فروشگاهی برای عرضه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی است افزود: طرح‌های تخفیفی و تشویقی مختلفی برای ترویج این محصولات در نظر گرفته‌ شده است که امیدواریم مورد استقبال عموم قرار بگیرد.

گفتنی است علاقه‌مندان جهت تهیه این محصولات و اطلاع از طرح‌های تخفیفی می‌توانند به این مرکز تخصصی عرضه و فروش نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی واقع در خیابان شهید منتظر قائم، قبل از چهارراه فاطمیه، جنب پاتوق کتاب آسمان مراجعه کنند.

صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین و فعالان فرهنگی یزد، اولین مرکز تخصصی عرضه نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی در یزد افتتاح شد.

در این مرکز که به همت جمعی از جوانان یزدی برپاشده علاوه بر عرضه لوازم‌التحریر کاملاً ایرانی، محصولات فرهنگی و نوشت‌افزار با برند بهشت و با تمثال شهدای شاخص استان و نمادهای بومی نیز تولید می‌شود.

انتهای پیام/ی

اولین لوازم‌ التحریر ایرانی اسلامی افتتاح شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.