کلیه معوقات پایان خدمت ایثارگران به طور کامل پرداخت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر به شهرکرد و در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: معوقات ۵۲ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریالی پایان خدمت ایثارگران مربوط به سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۹۴ از محل کمک‌های دولت تأمین و پرداخت شد.

وی با اشاره به حمایت از خانواده ۲۲۵ هزار شهید سال‌های دفاع مقدس با جمعیت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و ۴۶۵ شهید حادثه منا افزود: بستگان یک هزار شهید مدافع حرم هم پس از طی مراحل قانونی از حمایت‌های این بنیاد برخوردار می‌شوند.

شهیدی محلاتی همچنین به ساخت سالانه ۱۰۰ هزار واحد مسکونی و ایجاد ۶۰ هزار شغل برای خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران اشاره و اضافه کرد: در بخش فعالیت‌های عمرانی، از مجموع ۱۹ هزار گلزار شهدا در کشور بیش از ۱۲ هزار مورد ساماندهی شده و عملیات بهسازی دو هزار و ۸۰۰ گلزار نیز در حال اجراست.

وی ادامه داد: پنج هزار گلزار شهدا با بیش از پنج شهید در مناطق روستایی و عشایری کشور، با  تأمین اعتبار ساماندهی می‌شود.

حضور در نشست شورای اداری، دیدار با جانبازان و ایثارگران، افتتاح پروژه‌های بنیاد شهید و حضور در نشست خبری از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار