همزمان با هفته دولت کلنگ زنی و بهره‌برداری از 5 طرح در اقلید آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زینب یونسی بخشدار مرکزی اقلید بیان کرد: برای کلنگ زنی و بهره‌برداری از ۵ طرح در این شهرستان اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی در مراسم کلنگ‌زنی چاه آب شرب روستای شویدزار با اعتباری ۵۰۰ میلیون تومان افزود: با حفر و تجهیز این چاه مردم این روستا و عشایر آن از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شده و علاوه بر طرح‌های متعددی که امسال و در هفته دولت در بخش مرکزی اقلید ۴ طرح برق‌رسانی، آب‌رسانی و کشاورزی در این شهرستان افتتاح می‌شود.


یونسی با بیان اینکه طرح آب‌رسانی به روستای آب باریک با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان ازجمله این طرح‌ها بوده، تصریح کرد: افتتاح خانه پزشک روستای شهرمیان در راستای استقرار پزشک در این روستا و ارائه خدمات بهتر و مؤثرتر به مردم در زیربنایی به مساحت ۱۲۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان از دیگر خدمات دولت در این روستا است که امروز به بهره‌برداری رسید.


بخشدار مرکزی اقلید با اشاره به سیاست‌های دولت در حمایت از کشاورزان برای اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار ادامه دادپارسال در بیش از ۳ هزار و ۶۰۷ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان سیستم نوین آبیاری با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان به صورت کمک بلاعوض برای کشاورزان اجرایی شد.


وی اضافه کرد: (طرح آبیاری تحت فشار سعید مروت) در سطح ۱۳ هکتاری در منطقه خنجشت به صورت نمادین با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح شد.


یونسی اظهار کرد: طرح تعویض سطح مقطع خط ۲۰ کیلوولت مهدی‌آباد به طول ۱۲ کیلومتر با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی از دیگر طرح‌هایی بود که امروز در بخش مرکزی اقلید به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ت

افتتاح طرح های عمرانی در بخش مرکزی اقلید

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار