فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته دولت پنج پروژه عمرانی، کشاورزی، آموزشی و خدماتی با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، هوشنگ بامری گفت: همزمان با هفته دولت پنج پروژه عمرانی، کشاورزی، آموزشی و خدماتی با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: ساختمان راهداری دلگان با زیر بنای ۱۷۰ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.


وی ادامه داد: ۲ سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی با سرمایه گذاری بخش خصوصی هر کدام با ظرفیت هزار تن با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.


وی بیان کرد: ۳۰ واحد مسکن ویژه محرومان با زیربنای ۵۲ متر مربع با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و با مشارکت سپاه پاسداران به بهره برداری رسید.


وی تصریح کرد: پایگاه نظارت و کیفیت بخشی آموزشی در دهستان هودیان زیر نظر آموزش و پرورش با ظرفیت ۷۱۰ نفر دانش آموز و ۴۰ نیروی آموزشی و پرورشی و ۲۵ واحد آموزشی با مشارکت مردمی افتتاح شد.

انتهای پیام/گ

بهره برداری از پروژه های عمرانی در هفته دولت در دلگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار