رئیس اتاق اصناف ایران گفت:اگر قرار است امروز توسعه متوازن داشته باشیم، باید استراتژی مناسبی در صنایع كوچک و بزرگ به کار ببندیم.

به گزارش خبرنگار صنعت و تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، علی فاضلی امروز در مراسم تودیع و معارفه وزرای قدیم و جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت یازدهم تورم 40 درصدی با رکود نسبی را تحویل گرفت. همچنین در زمان ابتدای کار نعمت‌زاده دو وزارتخانه در یکدیگر ادغام شد که توجه به همین نکته‌ها برای کار بزرگی که ایشان انجام داده‌اند کفایت می‌کند.

وی افزود: ایشان تلاش‌های زیادی برای رفع برخی از قوانین دست و پاگیر در حوزه کسب و کار به کار بست اما آخرین کاری که ایشان انجام داد اصلاح نظام صنفی با حضور کارشناسان وزارتخانه بود که امروز عملیاتی شده و این امر کمک می‌کند که امور به خود مردم واگذار شود.

فاضلی ادامه داد: شریعتمداری محبوب بنگاهها و کارآفرینان است. در سال 80 و 81 زمانی که کسی نمی توانست تشکل کشوری ایجاد کند ایشان جرات داشت و چنین کاری را انجام داد که همان اقدامات اکنون منجر به تشکیل اتاق اصناف ایران شده است.

وی با بیان اینكه باید از بخش غیردولتی حمایت واقعی صورت گیرد، گفت: اگر قرار است امروز توسعه متوازن داشته باشیم باید استراتژی مناسبی در صنایع كوچك و بزرگ داشته و بخش خصوصی را بصورت واقعی باور كنیم.

فاضلی خطاب به جهانگیری گفت: از شما بعنوان معاون اول رئیس جمهور می خواهم تا برای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار هماهنگی لازم با بخش های غیر دولتی صورت گیرد و نشست های فصلی با حضور وزرای اقتصادی و روسای سه اتاق برگزار شود.

رئیس اتاق اصناف ایران خطاب به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: حمایت شما از وزیر صنعت، معدن و تجارت باید عملی باشد.

انتهای پیام/ 

برگزاری نشست های فصلی برای شنیدن حرف های بخش خصوصی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار