عرصه مقاومت در برابر شیطانیان نیازمند کار جهادی و تفکر بسیجی است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ما اعتقاد داریم که همچنان عرصه مقاومت در مقابل شیطانیان نیاز به کاری جهادی و تفکری بسیجی دارد.

عرصه مقاومت در برابر شیطانیان نیازمند کار جهادی و تفکر بسیجی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار رضا ترابی  فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان استان هرمزگان که به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین برگزار شد اظهار داشت: هر چند که دوران دفاع مقدس به پایان رسیده است، اما ما اعتقاد داریم که همچنان عرصه مقاومت در مقابل شیطانیان نیاز به کاری جهادی و تفکری بسیجی دارد.

وی ادامه داد: این مایه افتخار بسیج است که امروز اسطوره‌هایی از انقلاب و بسیج معرفی می‌شوند که از نسل جوان هستند و به دلیل سن کم دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده‌اند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: بسیجیان برای دفاع از نظام و مملکت اسلامی آماده هستند تا در هر زمان و در هر نقطه‌ای که رهبر فرزانه انقلاب دستور آن را صادر کردند، جانانه ایستادگی کنند.

ترابی ضمن قدردانی از خانواده شهید حججی که در این همایش حضور داشتند، تصریح کرد: شهید حججی با شهادت خود برگ زرینی در دفاع از انقلاب اسلامی و جبهه‌های پایداری را از خود به یادگار گذاشتند.

این اجتماع با عنوان شکوه پایداری برگزار شد و در آن قشرهای مختلف بسیج اساتید، طلاب، دانشجویی، دانش آموزی و فرهنگیان، کارمندی و کارگری، مهندسی، قرآنی، هنرمندان و حقوقدانان حضور داشتند.

بسیجیان در این گردهمایی با آرمان‌های امام راحل و فرمانده کل قوا تجدید پیمان کردند و بار دیگر با حضور حماسی و فعال خود، صحنه‌ای از تجلی و شکوه، استقامت و پایداری را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.