برگزاری شانزدهمین یادواره شهیده فاطمه نیک در جزیره هرمز

شانزدهمین یادواره شهیده فاطمه نیک با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم محسن حججی و عبدالحمید سالاری و مسئولان استانی در جزیره هرمز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، شانزدهمین یادواره شهیده «فاطمه نیک» با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم محسن حججی و عبدالحمید سالاری، استاندار هرمزگان و جمعی از مردم در جزیره هرمز برگزار شد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در این یادواره گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بر خلاف نظر تحلیلگران و معادلات ناظران جهانی، جبهه استکبار را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام نوپای بر آمده از آن به تکاپو انداخت.

 وی افزود: اختلاف افکنی در بین اقوام ایرانی و آتش افروزی های قومیتی در مناطق مختلف کشور از نخستین اقدامات دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بود که با شکست مواجه شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در ادامه تشریح وقایع سال های اول پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اعتماد مردم به امام خمینی و پیروی از ایشان دشمن را در نتیجه گیری علیه جمهوری اسلامی ناکام گذاشت و از این رو تحریک صدام و به راه انداختن جنگ 8 ساله اقدام دیگر دشمنان این کشور بود.

وی گفت: جزیره هرمز 37 شهید تقدیم انقلاب کرده است و اگر دشمن بخواهد شیطنت کند در همین جزیره هرمز به دست جوانان این منطقه خوار و ذلیل خواهد شد.

فرماندر قشم نیز در این یادواره گفت: شهامت و شهادت مدافعان حرم یکبار دیگر فرهنگ دوران دفاع مقدس را احیا کرد.

علیرضا نصری افزود: شهیدان رضای خداوند را بر زندگی دنیوی ترجیح دادند و جان و هستی خود را نثار کردند تا هستی این ملت قوام و دوام یابد و این همان چیزی است که تذکر آن برای آدم های غفلت زده امروز لازم است.

شهیده فاطمه نیک از شهدای حج سال 66، مادر سه شهید بود که 7تن از فامیل های درجه یک وی شهید شده اند.

این مراسم با حضور خانواده های شهید مدافع حرم محسن حججی، شهید مدافع حرم هرمزگان عبدالحمید سالاری، استاندار هرمزگان، فرماندار قشم، سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه و دیگر مسئولان شهرستان قشم و حدود 2 هزار نفر از مردم در جزیره هرمز برگزار شد.

انتهای پیام/ف

یادواره شهیده فاطمه نیک در جزیره هرمز برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.