برگزاری همایش دانشجویان گنابادی سراسر کشوردر گناباد

همایش دانشجویان گنابادی سراسر کشور با حضور دانشجویان گنابادی از اقصی نقاط کشور در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولین و کارآفرینان گنابادی برگزار شد.

برگزاری همایش دانشجویان گنابادی سراسر کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  این همایش با سه هدف تشریح سیاست های توسعه شهرستان، آشنایی با اقتصاد دانش بنیان و شتاب دهنده ها و آشنایی با فضای عمومی کسب و کار برگزار شد.

در این همایش حجه الاسلام والمسلمین صادقی امام جمعه گناباد گفت :تحقق اقتصاد مقاومتی یک بخش مهم آن به دانشجویان و تلاش آنها برمی‌گردد و یکی دیگر از محورهای اقتصاد مقاومتی مردم هستند که با خرید کالاهای داخلی به تحقق این اقتصاد کمک کنند.

محمد علی نبی پور فرماندار گناباد نیز گفت:دانشجویان باید ارتباط خود را با مدیران شهرستان قوی‌تر کنند و تاثیر‌گذاری خود را در تحولات شهرستان نشان بدهند.


مصطفی مکارم مدیر شتاب‌دهنده کسب و کار دانشگاه فردوسی مشهد نیز گفت: هر کسی که می‌خواهد وارد کسب کار شود باید شرایط و قابلیت‌های محل زندگی خود را بشناسد و شتاب‌دهندگان کسب و کار معمولا وسیله ارتباط بین سرمایه‌گذاران و ایده‌پردازان می‌باشند.

انتهای پیام//ف.م

 
 


همایش دانشجویان گنابادی سراسر کشوردر گناباد برگزار شد



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.