رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از راه اندازی «ای سی یو» سوختگی با ظرفیت دو تخت و قابلیت ارتقاء تا چهار تخت برای اولین بار در استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید ذاکر سعیدی رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت:همچنین در بخش سوختگی تا ۸۰ درصد بهسازی و بازسازی انجام شده است.

سعیدی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید طرح تحول سلامت برکات فراوانی داشت و تاکید این حوزه بر توسعه و بستر سازی بخش دولتی برای ارائه خدمات بهتر وبا هزینه کمتر برای جامعه است.

سعیدی بیان کرد: در راستای تلاش برای توسعه فیزیکی و با توجه به رشد جمعیت، بیمارستان شهید بهشتی با ۲۴ بخش درمانی، پاراکلینیکی و آزمایشگاهی در سطح فوق تخصصی، تخصصی و عمومی و با ظرفیت ۲۲۰ تخت به خدمات دهی می پردازد.

وی افزود: بیمارستان شهید بهشتی دارای ۸۵۰ پرسنل است و ۶۳ پزشک در سطوح مختلف به ارائه خدمات می پردازند و همچنین تعدادی پزشک به صورت پاره وقت با این بیمارستان همکاری دارند.

سعیدی از مراجعه ۸۰۰ نفر به صورت روزانه به این بیمارستان خبرداد و افزود: ۷۰۰ نفر این افراد به صورت سرپایی درمان می شوند.

سعیدی با اشاره به توسعه آزمایشگاهی اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد آزمایشات مورد نیاز در خود بیمارستان انجام می شود و تلاش برای تکمیل پوشش در حال انجام است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع و افزایش روز افزون بیماری های گوارشی راه اندازی فوق تخصصی گوارشی در دستور کار قرار گرفت و در این بیمارستان با تعرفه دولتی به ارائه خدمات می پردازد.

سعیدی گفت: با هدف ارتقاء سطح ارائه خدمت، بهبود ظرفیت نیروی انسانی و توسعه، راه اندازی معاونت پژوهش بیمارستان محقق شده است.

سعیدی بیان کرد: در راستای بهبود ارائه خدمات به همراهان بیمار، ایجاد اقامتگاه، نمازخانه و بوفه انجام شده است و همچنین اقدامات دیگری در این حوزه انجام خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی از کمبود متخصص بیهوشی، رادیولوژی، طب اورژانس و نورولوژی خبر داد، وافزود: همچنین در حوزه فوق تخصص ای سی یو با مشکل مواجهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به توسعه و افزایش ارائه خدمات، نیاز به اعزام به خارج از استان به ۱۴ مورد در سال ۹۵ رسید.

انتهای پیام/د

ارائه خدمات به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.