جمعی کارگران آذرآب برای بار چندم در اعتراض به محقق نشدن وعده هاو پرداخت نشدن مطالباتشان این بار مقابل استانداری مرکزی تجمع کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کارگران شرکت آذرآب اراک برای بار چندم اعتراض به محقق نشدن وعده هاو پرداخت نشدن مطالباتشان این بار با تجمع در استانداری مرکزی در اراک از محقق نشدن وعده ها و تاخیر در پرداخت حقوقشان انتقاد کردند.

تجمع و اعتراض چندمین بارکارگران آذرآب اراک /تجمع مقابل استانداری مرکزی +عکس

کارگران آذرآب بار حدود یک هفته گذشته در تاریخ اول اردیبهشت ماه هم برای چندمین بار در اعتراض به محقق نشدن وعده هاو پرداخت نشدن چند ماهه حقوق و مزایا و مطالباتشان مقابل دادگستری استان مرکزی در اراک تجمع کردندکه با قول مساعد صالحی معاون دادستان اراک مبنی برگفتگو با مدیرعامل این کارخانه و پرداخت مطالبات کارگران پایان یافت.

در همین تاریخ شکراله حسن بیگی معاون سیاسی استاندار مرکزی با بیان اینکه مدیران و کارگران آذراب از سه تا 5 ماه حقوق معوقه دارند گفت: متاسفانه مدیرعامل نسبت به انجام تعهداتش عمل نکرده و موجب اعتراض دوباره را موجب شده است و براساس بررسی انجام شده اگرچه این شرکت در حال فعالیت با ظرفیت پایین است، اما رکود شامل حال آذراب نشده است .

کارگران شرکت آذرآب اراک در15مرداد ، ۳۱ تیر و ۲۵ تیر و اواخر اردیبهشت ماه، هم با تجمع وراهپیمایی به پرداخت نشدن مطالبات و حق و حقوقشان اعتراض کردند.

این درحالیست که در تاریخ 14 مردادماه هم مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی در حاشیه نشست مشترکی که با حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی، نماینده دادستانی، نماینده شورای اسلامی آذرآب و نماینده سازمان تامین اجتماعی در شرکت آذرآب برگزار شد از رفع مشکلات کارگری آذرآب به ویژه در بحث بیمه خبر داد.

حاجی پور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی هم در تاریخ‌های ۲۹ خردادماه و ۲۷ تیر ماه امسال از پرداخت باقیمانده معوقات کارگران آذرآب اراک خبرداد.

صنایع آذرآب جزء پیشروان ساخت تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق در کشور است و تا کنون برج‌ها، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی و نیروگاهی مختلف را برای صنایع و پتروشیمی‌های سراسر کشور و پروژه پارس جنوبی ساخته است.

شرکت آذرآب اراک از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات کارخانه سیمان، بویلر، مبدل‌های حراراتی، شیر‌های سرچاهی و انواع تجهیزات فولادی است.

انتهای پیام /ج


اعتراض کارگران آذرآب به پرداخت نشدن مطالباتشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
جلوی سازمان صنعت معدن و تجارت اراک هم تجمع کردند . متاسفانه دولت تلاش ویژه ای برای رفع بیکاری و رکود انجام نمیده