ظرف چهار سال اخیر قریب 143 میلیارد تومان در شبکه ها و تاسیسات توزیع برق استان سمنان سرمایه گذاری شده است .

ه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت : احداث 805 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط ، نصب 821 پست هوائی توزیع برق با قدرت 94 مگاولت آمپر ، برقراری 16 هزار و 816 دستگاه سرچراغ روشنائی معابر و بهره برداری از 17 هزار پروژه ی عمرانی ، از دستاوردهای دولت یازدهم در عرصه توسعه زیرساخت های برق رسانی در این استان است .


وی اظهار داشت : از سال 92 تا زمان حاضر ، 158 میلیارد و 351 میلیون ریال در حوزه پروژه های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی تاسیسات توزیع برق روستاهای استان سرمایه گذاری گردیده است .


موسوی زاده با اشاره به این که استان سمنان در عرصه صنعت توزیع برق از شاخص های کمی گذر نموده و به دنبال ارتقای توسعه کیفی شاخص های برق هستیم افزود: کاهش نرخ انرژی تامین نشده از0.9 در هزار به 0.72 در هزار و افزایش مقدار پیک سائی از 25به 34 مگاوات به عنوان ، دو شاخص مهم ارتقا یافته صنعت توزیع برق استان سمنان در دولت تدبیر و امید است.


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد : به میمنت هفته دولت ، 104 پروژه برق رسانی با مبلغ 78 میلیارد و 840 میلیون ریال در استان سمنان به بهره برداری رسید.


انتهای پیام / ه


سرمایه گذاری در توزیع برق استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.