معاون استاندار و فرماندار دزفول از صدور مجوز زیست محیطی نیروگاه یک هزار مگاواتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب اله آصفی، معاون استاندار و فرماندار دزفول با بیان اینکه ساخت نیروگاه یک هزار مگاواتی این شهرستان با سرمایه گذاری خارجی بزودی وارد گام اجرایی می شود اظهار کرد: مجوز زیست محیطی این نیروگاه صادر شده است.
وی اذعان داشت: دانش این نیروگاه یک هزار مگاواتی اروپایی است و سرمایه گذار آن نیز یونانی ها هستند که اصرار دارند در عملیات کلنگ زنی این پروژه بزرگ در بخش انرژی حضور داشته باشند.
آصفی اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این نیروگاه را 37 هزار میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: تلاش می شود عملیات اجرایی این پروژه بزرگ تا اواخر شهریور ماه با حضور سرمایه گذار خارجی، یکی از وزیران و استاندار خوزستان آغاز گردد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول در ادامه افزود: محل این نیروگاه در شهر حمزه دزفول تعیین شده که امیدواریم هرچه سریع تر عملیات احداث آن آغاز شود.
این مقام مسئول با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای جذب سرمایه بخش خصوصی در دزفول اذعان داشت: میزان سرمایه گذاری صورت گرفته از سوی بخش خصوصی در سال های اخیر در دزفول نشانه اطمینان و اعتماد بخش خصوصی است که باید از این ظرفیت ها در جهت توسعه، عمران و ایجاد اشتغال استفاده کرد.
انتهای پیام/گ

مجوز زیست محیطی ساخت نیروگاه صادر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.