مرکل: آلمان همواره سیاست خوش‌آمدگویی به پناهندگان را دنبال می‌کند

صدراعظم آلمان با اشاره به پیروی کشورش از سیاست خوش آمدگویی به پناهندگان گفت امنیت اروپایی‌ها تنها به مرزها محدود می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیوم السابع، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در نشست مطبوعاتی که هر ساله در روزهای پایانی تعطیلات تابستان برگزار می شود به مسائل مهمی پرداخت که می توان از مهم ترین آنها به قضیه پناهندگان اشاره کرد.

مرکل در ارتباط با پرونده آلمان و اروپا گفت آلمان همواره سیاست خوش آمدگویی به پناهندگان را دنبال می کند و اقداماتی که از سوی آلمان به منظور مقابله با قاچاقچیان انسان و فراهم کردن شرایط انسانی برای پناهندگان لیبیایی صورت گرفت، با هدف کمک به پناهندگان در تابستان 2015 مطابقت دارد.

مرکل گفت باز گذاشتن مرزها در برابر پناهندگان، تصمیمی درست است و با گوشه نشینی و پیروی از روش های گذشته این مساله حل نمی شود.

صدراعظم آلمان افزود اروپایی ها نمی توانند در امنیت و آسایش زندگی کنند مگر اینکه همواره متوجه همسایگان خود باشند. همچنین بار دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا که توزیع عادلانه پناهندگان در اروپا را رد می کنند، انتقاد کرد.

مرکل تاکید کرد نباید ایتالیا و یونان از پذیرش پناهندگان کناره گیری کنند؛ زیرا این کار سبب می شود تا پناهندگان به حالت غیرقانونی وارد این کشورها شوند.  

انتهای پیام/ 

 

حمایت آلمان از سیاست استقبال از پناهندگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار