سومین جشنواره ونگن از 9 شهریور ماه با هدف معرفی ظرفیت های کشاورزی و گردشگری شهر سمنان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جواد نجاریانی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت : سومین جشنواره ونگن پنج شنبه 9 شهریور ماه در دانشگاه پیام نور سمنان آغاز می شود و تا جمعه 10 شهریور ماه ادامه دارد .


وی افزود : در کنار برگزاری جشنواره ونگن دوره آموزشی آشنایی با گردشگری محلی شهر سمنان برگزار می شود که در پنج شنبه 9شهریور ماه دوره آشنایی با جاذبه های طبیعی شهر سمنان و جمعه10 شهریور ماه دوره آموزشی اشنایی با جاذبه های تاریخی ،فرهنگی شهر سمنان برپا می شود .


نجاریانی عنوان کرد : علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این دوره های آموزشی با مدیر مجتمع آموزشی پویا در دو نوبت صبح ساعت 8:30 الی 13 و عصر از ساعت 16:30 الی 20 با شماره تماس 33331594 و یا آیدی تلگرام Ad_pooya@ تماس حاصل نمایند .


سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان تصریح کرد : دوره آموزشی به صورت رایگان بوده و در پایان دوره Certificate معتبر از سوی مجتمع آموزشی پویا صادر و به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد .


نجاریانی شروع مسیر حرکت اتوبوس گردشگری در روزهای پنج شنبه و جمعه9 و 10 شهریور ماه را این چنین تشریح کرد : شروع حرکت اتوبوس گردشگری در روزپنج شنبه 9 شهریور از محل آب پخش کن سمنان (پارا) واقع در ضلع شمال غربی پارک شقایق و بازدید از آب پخش کن و باغات و سیستم تقسیم آب سمنان و شروع برنامه حرکت اتوبوس گردشگری در روز جمعه 10 شهریور از بلوار سعدی ، روبروی شهرداری مرکزی سمنان و بازدید از محور فرهنگی ، تاریخی بافت قدیم سمنان خواهد بود.


وی تصریح کرد : این دوره آموزشی در جشنواره ونگون با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان ، اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سمنان ، مجتمع آموزشی پویا ( دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای) و انجمن دوستداران میراث فرهنگی و طبیعی سمنان در راستای جذب گردشگر، افزایش روحیه شادابی و نشاط در مردم و معرفی توانمندی‌های گردشگری شهر اخلاف برگزار می شود .


نجاریانی در پایان یادآور شد : ونگن به زبان سمنانی به معنای بادمجان است بادمجان از محصولات مهم كشاورزی سمنان محسوب می شود.


انتهای پیام / ه


برگزاری جشنواره ونگن در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
نمام
۲۳:۰۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
اصلا رازی نبودم چون حق رو به حق دار ندادن