همزمان با هفته دولت با حضور معاون فرماندار،رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بافق وجمعی ازمسوولان نمایشگاه صنایع دستی بافق در میدان خان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛لیلی رنجبر رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بافق در این آیین با بیان اینکه  نمایشگاه صنایع دستی حاصل تلاش هنرمندان بافقی در کلاس های آموزش صنایع دستی در این شهرستان است گفت:این نمایشگاه شامل غرفه هایی متشکل از پته دوزی،سرمه دوزی،حصیر بافی،مشبک چوب، مینای مس،نقاشی،تابلو فرش و معرق مس می باشد.

رنجبر هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد تقویت روحیه هنرمندان وافزایش اعتماد وخودباوری در آنها عنوان و تصریح کرد:ایجاد اشتغال و رسیدن به یک هویت اجتماعی از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه 8هنرمند بافقی در این نمایشگاه آثار خود را به نمایش گذاشته اند بیان کرد:هر کدام طبق زیرشاخه های خود دانش آموختگان و هنرآموزانی را در غرفه خود دارند.

رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بافق بیان داشت:این نمایشگاه تا 18شهریورماه سال جاری همزمان با پایان جشنواره تابستانی بافق دایر است و علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت 9تا 13و عصر ها از ساعت 18تا21از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/ ی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.