مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با حضور در تمرین تیم فوتسال رسانه ورزش با کادرفنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری‌خراسانی در حاشیه این بازدید گفت: خوشحالم شما خبرنگاران که حلقه متصل بین دستگاه دولتی ورزش و مردم هستید، اینگونه به ورزش که موجب سلامتی، نشاط و شادابی است، اهمیت می‌دهید.

وی خطاب به خبرنگاران افزود: از این روی زمانی که خودتان ورزش می‌کنید و به طور جدی به این حوزه اهمیت می‌دهید، قطعاً می‌توانید رسالت خود را به خوبی انجام داده و مردم را به سلامت روحی و جسمی با ورزش کردن تشویق کنید.

امیری خراسانی، رسانه را قطب مهمی از حوزه ورزش دانست و بیان داشت: جامعه ورزش همیشه بایستی قدردان زحمات خبرنگاران باشد.

وی پیرامون استعفای مدیرروابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: مدتی قبل، مهرابی راد، مدیر روابط عمومی درخواست مرخصی ده روزه کردند که بنده موافقت کردم، پس از آن ، وی به دلیل مشغله شخصی استعفایشان را به صورت کتبی ارسال کردند و خواستار مرخصی طولانی مدت شدند.

امیری خراسانی افزود: از این روی تصمیم گرفتیم، نژادفصیحی که از نیروهای پرتلاش و با تجربه اداره بودند به طور موقت به عنوان سرپرست روابط عمومی، امور مربوطه را اداره کنند تا وضعیت بازگشت مهرابی راد، روابط عمومی قبلی بررسی شود.

یادآور می شود: تیم فوتسال رسانه ورزش کرمان تمرینات خود را به طور جدی از ششم اردیبهشت‌ماه جاری با سه جلسه تمرین در هفته با سرمربیگری علی حاج اکبری بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال تهران و با سرپرستی جواد قلاجوری پیشکوت مطرح ورزشی‌نویسی استان، در سالن فجر آغاز کرده است.

مهدی میرمحمدی ماساژور سابق تیم فوتبال صنعت مس کرمان که سابقه حضور در بازی‌های آسیایی فوتبال را در کنار مربیان نامی فوتبال ایران و آسیا در کارنامه دارد، مربی بدنساز و پزشکیار تیم و علی سلطانی دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتسال امید ایران مربیگری دروازه‌بانان این تیم را عهده دار است.

انتهای پیام/ب

تمرینات تیم فوتسال رسانه ورزش در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار