فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان از کاهش میزان شکایات از نیروی انتظامی استان خبر داد و افزود: سامانه 197 به صورت شبانه روزی پاسخگوی شکایات و انتقادات مردم است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در دیدار امروز با استاندار کرمان به مناسبت هفته دولت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش دوربین های پایش تصویری در سطح شهر کرمان و تاثیرگذاری آنها در افزایش کشفیات، گفت : بیش از 70 درصد از قتل های صورت گرفته امنیتی نیست بلکه منشاء آن مشکلات فرهنگی و اجتماعی است.
وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی استان علارغم محدودیت امکانات ، تلاش می کند از تمام ظرفیت خود برای برقراری نظم و امنیت  استفاده  کند.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان شرایط حاکم در استان را شرایط خوبی دانست و تصریح کرد : در مبحث امکانات سرمایه ای باید از سوی مدیریت استان تدبیر شود.
سردار بنی اسدی فر با اشاره به اینکه سعی شده است در سطح شهر کرمان با محدود بودن امکانات و اعتبارات نسبت به بازسازی کلانتری ها اقدام شود، افزود: ارتقا سطح آموزش در بین نیروها موجب شده است تا حاشیه ها به حداقل رسیده و رضاتمندی مردم و مسئولین را افزایش دهد.
انتهای پیام/ی

فقر فرهنگی منشاء بیش از 70 درصد از قتل ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار