امنیت و آرامش امروز جامعه در گرو خون شهدا، ایثار و گذشت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده انتظامی کشور امروز در یازدهمین یادواره سرداران، ۸۰۰ شهید بهشهر و سومین سالگرد آیت الله سید صابر جباری امام جمعه فقید این شهرستان با بزرگداشت نام و یاد شهدا گفت: پیشرفت و حیات جامعه ما در گرو خون شهدا است و باید در پاسداشت نام و یاد شهدا تلاش شود.


وی با بیان اینکه ایران اسلامی از امنیت بالایی برخوردار است، افزود: امنیت و آرامش امروز جامعه در گرو خون شهدا، ایثار و گذشت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.


جانشین فرمانده انتظامی کشور از بین بردن اتحاد داخلی و ایجاد تفرقه را از افکار پلید دشمن دانست و افزود: جلوگیری از توطئه‌های دشمنان علیه کشور تنها با اتحاد بیشتر مسلمانان و دفاع از مرز‌های مختلف اسلامی امکان پذیر است.


سردار مومنی حفظ یکپارچگی و وحدت، تبعیت از رهبری، رواج روحیه شهادت طلبی و افزایش قدرت و توان داخلی را از مهم‌ترین وظایف ایرانیان در قبال حفظ این انقلاب برشمرد و گفت: دشمن هیچ گاه دست از دشمنی با ما بر نمی‌دارد و همواره دراندیشه تهاجم و غارت اموال، نفت و گاز این مملکت است.


وی همچنین با بزرگداشت نام و یاد آیت الله سید صابر جباری امام جمعه فقید بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، افزود:آیت الله جباری انسانی وارسته، متدین، با درایت و دارای خلوص نیت بود.


مومنی وجود عالمانی نظیر آیت الله شهید هاشمی نژاد، سرداران مجاهد ابوعمار و مهرزادی و فرماندهان بزرگی همچون سردار ییلاقی را از مواهب بی بدیل شهرستان بهشهر دانست و ادامه داد: زندگی و شخصیت این بزرگواران می‌تواند الگوی کاملی برای زندگی جوانان امروز باشد.

 

شهرستان ۱۶۰ هزارنفری بهشهر در شرق مازندران واقع شده و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ع

خون شهدا و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس ضامن امنیت جامعه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.