معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش ورزش تاکید کرد که وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون کشتی هیچ مشکلی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی هیچ اختلافی وجود ندارد و حتی وزارت خانه، فدراسیون کشتی را در رسیدن به موفقیت در بازی های ٢٠٢٠ حمایت می کند.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است کشتی فرنگی در رقابت های جهانی نتیجه خوبی گرفت و وزارت ورزش و جوانان هم در کنار فدراسیون کشتی نتایج آزادکاران را بررسی خواهد کرد و این مهم به دلیل مسؤلیت وزارت ورزش و جوانان و نقش حاکمیتی است که بر عهده دارد که در این بین مشکل خاصی وجود ندارد .

داورزنی در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان اعتبارات ٢٧ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده گفت: این رقم به یک هزار و چهارصد میلیارد تومان می رسد که به فدراسیون ها تعلق نمی گیرد و برای هیات های ورزشی استان ها و شهرستان ها منظور خواهد شد که کمک بزرگی به اتمام پروژه های ورزشی و توسعه ورزش قهرمانی در شهرستان ها محسوب می شود.

داورزنی همچنین به کلید خوردن نظام جامع باشگاه داری در وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و اظهار داشت : نظام جامع باشگاه داری بسیاری از مشکلات ورزش در کشور را حل می کند بطوریکه زمینه حضور بخش خصوصی و ارائه تسهیلات به آنها را فراهم می کند و این مهم می تواند منجر به حضور تیم های مختلف شهرستانی در لیگ ها شود.

وی ادامه داد:د ر قالب این طرح پروژهای نیمه تمام و تمام شده را نیز مَی توان به بخش خصوصی واگذار کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در کشور 50 فدراسیون فعالیت می کنند که امسال بر اساس قانون، انتخابات ۱۷ فدراسیون ورزشی کشور برگزار می‌شود.

داورزنی گفت:انتخابات فدراسیون‌ها سر موعد برگزار می‌شود و انتخابات فدارسیون والیبال را هم تلاش می‌کنیم ۲ تا سه ماه آینده برگزار کنیم.

وی افزود: اگر از ریاست فدراسیون والیبال هم بروم، چون در فدراسیون جهان و آسیا مسئولیت دارم کماکان در والیبال خواهم بود.

انتهای پیام/م

 

حدود 50 فدراسیون ورزشی در ایران فعالیت می کنند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.