نماینده فارس در هفته چهارم مسابقات دسته یک فوتبال کشور میهمان نفت مسجد سلیمان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زردپوشان شیرازی از هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت ۱۹ و ١٥ دقیقه فردا به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی که خارج از خانه به مصاف تیم ایرانجوان بوشهر رفته بود موفق شد با یک گل این تیم را شکست دهد و سومین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرد.

تیم فجر سپاسی شیراز هم پس از سه هفته ناکامی در خانه با یک گل از سد تیم مس رفسنجان گذشت تا علی کلانتری در تقابل با تیم سابقش به یک پیروزی شیرین دست یابد.

نفتی‌ها تا بدین جای کار در سه بازی گذشته تیم پیروز میدان بوده اند و با ۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم صدرنشین شهرداری ماهشهر در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارند و فجری‌ها هم با یک پیروزی و دو شکست و کسب تنها ۳ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی جای دارند.

تیم نفت مسجد سلیمان در پایان هفته سوم با سه پیروزی، و ۲۷۰ دقیقه گل نخوردن رکوردار هستند، اما تیم فجر شرایطی کاملا متفاوت دارد، آن‌ها در بازی‌های گذشته تنها یک بار موفق به گشودن قفل دروازه تیم‌های مقابل شده اند در حالی که چهار بار توپ از خط دروازه شان عبور کرده است، آماری که برای این تیم ریشه دار چندان جالب به نظر نمی‌سد.

قضاوت دیدار نفت مسجد سلیمان و فجر شهید سپاسی شیراز را محمد حسین ترابیان است و کمک هایش حافظ عظیمی، علی الفتی و میثم حیدری بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/ن

دیدار فجر سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار